אלשיך מונה לתפקיד המפכ"ל: "אנשים פוגשים אותי בסופרמרקט"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אלשיך מונה לתפקיד המפכ"ל: "אנשים פוגשים אותי בסופרמרקט"
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עכשיו זה רשמי, אחר שמינויו של רוני אלשיך התעכב בגלל שבירת רגל, הבוקר (חמישי) זה קרה. בטקס רשמי שנערך במשרד ראש הממשלה נכנס אלשיך לתפקידו החדש – מפכ"ל ה-18 של משטרת ישראל ואת הדרגות החדשות העניקו לו ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים גלעד ארדן.

    אלשיך נשא נאום לא שגרתי אמר כי "מאז שגמלה בלבי ההחלטה לקחת על עצמי את המשימה לשמש כמפכ"ל, נחשפתי ובמנות גדושות, הן לרחשי הלב בתוך משטרת ישראל, בקרב בכירים כמו בקרב דרגי שטח, הן לרחשי הלב של פורשי המשטרה שהשקיעו בה את מיטב שנותיהם והן לרחשי הלב של הציבור כולו, בתוכו חברים קרובים, אך בעיקר אינספור אזרחים מהשורה. האחרונים, סתם כך פוגשים בי בסופרמרקט, מזהים את פני (לאחר שבאישור ראש הממשלה הוסרו הפיקסלים כמובן…) ומרגישים צורך אנושי, לאחל בהצלחה ולחזק את ידָי".

    רוני אלשיך 2

    "פתאום הרגשתי באופן מוחשי, עד כמה חזק הקשר בין חברה מתוקנת ובריאה ובין משטרה איכותית המשרתת אותה, עד כמה באמת ובתמים נחוצה ההצלחה של המשטרה וכנגזרת מכך, מהו כובד השליחות המוטלת על כתפי" אמר המפכ"ל החדש.

    "בפרק הזמן שעמד לרשותי להכיר לעומק את הארגון מבפנים, למדתי עד כמה המשטרה מעוניינת בְשינוי, לפחות כמו מי שבחר בי להנהיג אותה. מצאתי בקרב מפקדי המשטרה בכלל ובקרב סגל הפיקוד הכללי בפרט – שותפי אמת לגיבוש תכנית פעולה ממוקדת ונחושה, אותה נניע יחד, כדי להצליח במשימה ולממש את ייעוד המשטרה, כי לאזרחי ישראל אין משטרה אחרת!".

    "אנחנו כאן, כדי לשרת! תפקידנו לשרת את האזרח הנורמטיבי שומר החוק, לאפשר לו ביטחון אישי מיטבי, לתרום את חלקנו בשיפור נורמות הציות לחוק בקרב האזרחים הנורמטיביים וכל זאת, לצד מלחמה נחושה ובלתי מתפשרת במי שבחר להגדיר עצמו כעבריין".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא סטלן לא קטן אולי תביאו את התמליל המלא